Ceník dopravného na území ČR a možnosti platby
Doprava |
Váha |
Cena |
Česká pošta - balík do ruky Česká pošta - balík na poštu |
do 25 kg | 140,- Kč 130,- Kč |
DPD DPD ParcelShop |
do 40kg | 140,- Kč 140,- Kč |
Zásilkovna |
do 20 kg | 90,- Kč |
FOFR - autodoprava | do 40 kg / rozměrné zásilky a FV panely do 50 kg / rozměrné zásilky nad 50 kg / rozměrné zásilky |
200,- Kč 300,- Kč 550,- Kč |
Osobní odběr v Písku | - | 0,- Kč |
Po dohodě zasíláme i na Slovensko.
Platby |
Cena |
Hotově | 0 ,- Kč |
Dobírka | 40,- Kč |
Převod z účtu | 0,- Kč |
Balík na poštu - nechte si zaslat zásilku na vybranou pobočku České pošty v celé ČR kde bude zásilka připravená k vyzvednutí.
Balík do ruky - kurýrní přeprava zásilky s doručením do druhého pracovního dne.
Více informací o produktech České pošty zde https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr
Sledování zásilek je možné zde: https://www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/sledovani-zasilek-track-trace
Každý balíček je pojištěn do hodnoty 50 000Kč.
DPD - expresní kurýrní přeprava zásilek s doručením do druhého pracovního dne. V ceně dopravy jsou 3x pokusy o doručení.
Sledování DPD zásilek je možné na https://www.dpd.com/tracking/%28lang%29/cs_CZ
Každý balíček je pojištěn do hodnoty 50 000Kč.
DPD ParcelShop - zásilky jsou dodány do výdejního místa Pickup, ve kterém je možné zásilku vyzvednout. V síti výdejních míst je přes 80 poboček prostřednictvím společností Mountfield a Uloženka, 13 dep DPD.
Sledování DPD zásilek je možné na https://www.dpd.com/tracking/%28lang%29/cs_CZ
Každý balíček je pojištěn do 50 000Kč.
IN TIME Home Delivery - expresní kurýrní přeprava zásilek s doručením do druhého dne. V ceně dopravy jsou 2x pokusy o doručení. Sledování IN TIME zásilek na http://www.intime.cz/track_and_trace
Každý balíček je pojištěn do hodnoty 50 000Kč.
FOFR - nákladní přeprava rozměrných a těžších zásilek s doručením do druhého dne. V ceně dopravy jsou 2x pokusy o doručení.
Sledování FOFR zásilek je možné na http://objednavky.fofrcz.cz/index.php?id=sledovani
Zásilky jsou pojištěné až do 300 000Kč.
Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat přepravci přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem (u krabicových neprůhledných obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu)! Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme nás kontakovat na tel. 606 926 531 . Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.